/Masovian Voivodeship/Bar

Best Fly Bar

Generała Wiktora Thommée 1A, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki, Polska

Best Fly Bar
Bar
3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
CMW2+FH Nowy Dwór Mazowiecki, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 9–18
Wtorek: 9–18
Środa: 9–18
Czwartek: 9–18
Piątek: 9–18
Sobota: 9–14
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Ds 1980 Ds
Ds 1980 Ds2 lata temu
Pizza fajna ale miało być prosciutto a są jakieś ścinki nie widomo czego. Absolutnie nie polecam!
Kiki
Kiki2 lata temu
Najlepsze miejsce na posiłek na lotnisku, obsługa bardzo miła, pizza jest przepyszna i czasem nawet lepsza niż we Włoszech. Ceny jak na lotnisko przystało to są korzystne.
Michal Kucharz
Michal Kucharz2 lata temu
18/09/22 godz. 20:40 zamawiajac kawę
ewidentnie przeszkadzałem pięciu Paniom w konsumowaniu posiłków za barem, rozmawianiu i korzystaniu z telefonów, po pewnej chwili łaskawie zostałem obsłużony. Szkoda ze nie ma konkurencji.
Wierny Widz
Wierny Widz2 lata temu
Pani wspomniana już wcześniej blondynka z długimi włosami pracuje Wtorek 26.04 godz19:40 !! Kupiłem 3 kawy, wziąłem łyka i popatrzyłem usta i język !!! Poszedłem żeby grzecznie zapytać czy temp na ekspresie nie jest za wysoka ? A jaka Pan kupił kawę ? czarna ! No to czarna będzie gorąca !!! Czy to moja wina ze Kwa jest gorąca ..?!!!! Proszę Pani Wszystkie są gorące bardzo !!! Poprosiłem żeby pani zwróciła uwagę serwisantowi na temperaturę wody ! Pani wdała się w bezsensowna dyskusję Jest niemiła ! Opryskliwa i odrażająca !!!! Taka osoba nie powinna pracować z ludźmi !!!! Odmówiła przedstawieni się zasłaniając się rodo ! Odmówiła podania kontaktu do managera / właściciela !!! Wiec oświadczam, że zgłoszę fakt oprzenia się gorąca kawą do odpowiedniej instytucji w tym sanepidu prosząc o kontrole tego miejsca ! A wystarczyło powiedzieć: przepraszam zgłoszę to serwisantowi … i po sprawie …
Radek
Radek2 lata temu
Fajna atmosfera. Umiatkowane ceny jak na lotnisko. Szybka obsługa. Śniadanko tosty szynka ser sos salsa i browarek 😀
Łukasz Suchocki
Łukasz Suchocki2 lata temu
Spytałem o świeżość sushi powiedziano mi, że nie mam się czego obawiać. Po otwarciu okazało się, że śmierdzi, ryż jest suchy. Chciałem zwrócić zestaw. Niestety Panie zasypały mnie bezsensownymi argumentami : „to ze Panu nie smakuje to nie moja wina”, „sama jadłam i mi smakowało”, „śmierdzi bo to ryba” :D „suchy ryż jest tylko z wierzchu”. Poddałem się i poprosiłem tylko o wymianę sushi na kanapki bez zwrotu różnicy w cenie. Przynajmniej tyle udało się załatwić. Jednak jeśli chodzi o obsługę klienta to trzeba tu wiele poprawić i może zaskoczę wszystkich ale jeśli komuś coś nie smakuje to ma to prawo zwrócić.
Jolanta K.
Jolanta K.2 lata temu
Po 20 minutowym oczekiwaniu na stolik aby coś zjeść i wypić postanowiłam zapytać panią obsługującą bar, jak wygląda sytuacja ze stolikami. Wszystkie stoliki są okupywane przez osoby nic nie konsumujące, trzymajace pusty kubek po kawie jako pretekst do godzinnego zajmowania stolika oczekując na samolot. Ku mojemu zdziwieniu, pani z baru stwierdziła, że nie może ,,wygonić'' klientów. Zapytałam czy to znaczy, że przy za kupie butelki wody można zajmować stolik przez 3h - stwierdziła, że tak. Gratuluję wyboru pracowników.
Beata sakowicz
Beata sakowicz2 lata temu
czy jest jakis kontakt z kierownikiem lub manager tego miejsca na lotnsiku? zostañam wlasnie obsluzona przez bardzo opriskliwa mloda pania blondynke, na pytanie czy macie croissanta z ziarnami i jakie sa rodzaje opryskliwie odparla co??!! (tu sie smieje bo to szok jak mozna tak odp klientowi)a na powtorzenie mojego pytania odpowiedziala prawie krzyczac, nie wiem! czy macie tu takie barmanki na codzien czy moze jej za malo placa? moze powinna zrobic kurs paznokci??i zmienic zawod gdzie nie musi robic kawy?
pozdrawiam
Zalecane lokalizacje