Delikatesy Centrum
Lilli Wenedy 3, 30-833 Kraków, Polska
3.2
8 komentarze
2294+9F Kraków, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 6–21
Wtorek: 6–21
Środa: 6–21
Czwartek: 6–21
Piątek: 6–21
Sobota: 6–21
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 6–21
Środa: 6–21
Czwartek: 6–21
Piątek: 6–21
Sobota: 6–21
Niedziela: Zamknięty
Pracownicy powinni w trybie pilnym przejść szkolenie z obsługi klienta. Zwłaszcza ci z mięsa i serów. Potrafi być 10 osób w kolejce, za ladą dwie panie i co? Jedna obsługuje, a druga kroi, układa, drukuje ceny... klienci po dłuższej chwili po prostu rezygnują z zakupu wędlin/serów/mięsa. I zwykle jedna otwarta kasa z ogromną kolejką.....a pracownicy sprawiają wrażenie, jakby klienci im przeszkadzali.
Edit 27.06.18
Jakiś czas temu poprosiłem panią na stoisku mięsno-serowym o pokrojenie sera. Pani odmówiła, twierdząc, że już umyła maszynę.
I pewnie bym słowa nie powiedział i poszedł, gdyby do zamknięcia sklepu było 5 minut.
Ale było....półtorej godziny......
Ponowiłem prośbę o pokrojenie, kobieta na mnie naskoczyła, że nie ma czasu ma ponowne mycie maszyny i coś tam jeszcze.
Edit 01.08 2022
Zmienił się wystrój sklepu, stare problemy zostały.
Na mięsie jest znacznie lepiej, chociaż nadal zdarza się, że stoję, czekam, obsługi nie ma...
Zostały gigantyczne kolejki do jedynej otwartej kasy....
Edit 28.09.2022
I znowu gigantyczna kolejka do jedynej otwartej kasy...
Pani za kasą dwoi się i troi, ale przed chwilą jakaś starsza klienta z 5 minut wybierała ciasto...
A my wszyscy stoimy...
Jeden plus to nie widać już POTĘŻNEJ KIEROWNICZKI, więc poziom obsługi i przede wszystkim zachowania i odpowiedzi personelu wzrósł niebotycznie. uważajcie na lokalnych złodziei teraz, bo fakt jej się bali i klienci i złodzieje
Rekomendował bym zlikwidowanie 2 kas bo i tak stoją puste a w to miejsce zrobienia kas samoobsługowych.