Lidl
Modlińska 324, 03-152 Warszawa, Polska
4.5
8 komentarze
8WWX+MX Warszawa, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 6–23
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: 8–21
Wtorek: 6–23
Środa: 6–23
Czwartek: 6–23
Piątek: 6–23
Sobota: 6–23
Niedziela: 8–21
To że w Lidlu jest czysto, dobrej jakości towar, konkurencyjne ceny oraz dobre oświetlenie nie muszę wspominać. Za to podstawowe 3 mocne gwiazdki. Dobry pomysł z parkingiem wewnątrz. Komfort pakowania zakupów do samochodu w deszczową lub mroźną aurę o niebo lepszy.
Na-:
Nie mogę natomiast znieść w każdym dyskoncie, gdy na końcu półek są dostawiane dodatkowe palety z jakimiś kartonowymi ofertami. Co więcej jedne obok drugich które nawzajem się zasłaniają. Z tego powodu przejścia są tak wąskie że nie mogą minąć się dwa wózki. Jaki planista ruchu w sklepie na to pozwala? Za to jedna gwiazdka mniej.
Po drugie, kto wymyślił aby czytnik kart kredytowych znajdował się dokładnie na środku taśmy z której klient zabiera towar? Trzeba się nieźle nagimnastykować aby nie uderzyć ręką w tenże czytnik (foto w zał).
Jak wszędzie kasy samoobsługowe nie nadają się na większe zakupy.
Sklep jest ok, parking pod dachem to wygodne rozwiązanie ale kolejki do kas jak w Kaufland Jabłonna. Trzeba będzie szukać innego sklepu.
Na - niestety brak pracowników na kasach. Jedna Pani zmywa podłogę i obsługuje kasy samoobsługowe.
Po prośbie aby otworzyć tradycyjną kasę Pani odpowiedziała że nie otworzy bo jest sama i że do samoobsługi zaprasza. Gdy na kasie wystąpił jakiś błąd to okazało się że Pani sobie gdzieś poszła i trzeba było na nią czekać około 10 min.
Ale jeden istotny problem . Często nikt nie siedzi na kasie 🙆
Kilka kas a żywego kasjera brak.
Nie. Nie wszyscy płacą karta. Nie wszyscy korzystają z kas samoobsługowych.
Dlatego póki co mówię w przypadku tego sklepu :
PRACOWNIK PROSZONY NA LINIE KAS !!!!
Jeśli jest tak jakaś obsługa menadżerska to nie powinna dopuścić do sytuacji że nie ma nikogo na kasach