Moim zdaniem Hotel Rychło nie powinien mieć trzech gwiazdek. Brodzik i zlew zapchany, nie spływa wowda. Woda w toalecie, po spuszczeniu zacina się i stałe spływa. Brak ręczników, dopiero na życzenie zostały wydane. Restauracja otwarta, jednak nie ma menu, dostaliśmy zestaw obiado-kolacyjny. Restauracja bez menu? Wszędzie zimno. Grzejnik w pokoju wzaczął grzać nad ranem. Nie polecam. Ten holet niedługo padnie, jeśli nie zmienną postępowania i podejścia do gości.
David Jacek2 lata temu
Witam, Hotel od wielu miesięcy na skraju upadku. - internetu brak, zrywa co 10 sek. - brak menu w restauracji ( codziennie dostępne tylko jedno danie obiadowe narzucone przez kucharza), - kuchnia niegdyś otwarta od godz. 17.00, nie jednokrotne godziny się przesuwały przez spóźnienia kucharki, teraz można zjeść po godz. 19.00, ponieważ restauracja jest otwarta tylko dla gości z UKR. - kelnerka przyjmuje zamówienie proponując sok pomarańczowy, po czym wraca i mówi że jest tylko jabłkowy. - kawy z ekspresu czy rozpuszczalnej nie ma, dostępna tylko mielona w dodatku źle zaparzona. - standard pokoi bardzo niski, nie odnawiany od wieków, szklanki brudne. - Tv wielkości pocztówki, bez smarta.
Na plus: - parking, - lodówka, - miła pani z recepcji, - lokalizacja obiektu.
Nie polecam, mimo braku możliwości wyboru innego hotelu w mieście.
Antos K.2 lata temu
+względnie czysto +miła obsługa +ciepła woda
-wystrój pokoi z lat 80. -dziwny zapach w pokojach i na korytarzach -okropne śniadania (jedzenie sprzed kilku dni, goście do wyboru mają tylko kawa rozpuszczalną i sypaną, kiedy obsługa ma do dyspozycji ekspres ciśnieniowy, mały wybór jedzenia) -niedobre, zbyt tłuste obiady (o wiele lepiej pójść do restauracji obok w której ceny są podobne, a jedzenie 100x lepsze) -idiotycznie wstawione drzwi (otwierają się na korytarz) -wygórowane, nieadekwatne ceny
Ogólnie hotel jako miejsce noclegu na jedną noc ujdzie, ale zdecydowanie nie polecam restauracji.
Grzegorz Piekarski2 lata temu
Brak możliwości zjedzenia w restauracji, wszędzie po korytarzach ludzie chodzą bawią się, zwierzaki latają ciągle
Krzysztof Żylastyszczypior2 lata temu
To moja kolejna wizyta w tym hotelu. Pani na recepcji bardzo miła, wszystko sprawnie i szybko załatwiła. Restauracja smaczna pani ,która obsługiwała zabiegana ale spokojni sobie poradziła z liczbą gości o nikim nie zapomniała. Naprawdę wielki plus dla pani jak "mały motorek".
Sławomir Woźniak2 lata temu
Pokój do którego trafiłem wymaga z pewnością remontu. Kilka szczegółów które można od razu poprawić i wszyscy lepiej by się czuli. Obsługa bardzo miła, jedzenie w restauracji w miarę smaczne.
Goga P.2 lata temu
Czas się zatrzymał ;) natomiast miła obsługa nadrabia wizualny aspekt hotelu. Typowy hotel pracowniczy, przespać się po ciężkim dniu pracy i jechać dalej... Śniadania średniej jakości.
Magdalena M2 lata temu
Miejsce odwiedzone przeze mnie 08/2019. Do dziś nie spałam w gorszym hotelu. Jakość pokoi mizerna- stara wykładzina nie ułatwia życia alergikowi. Meble z lat 90tych. Wystrój raczej nie zachęca aby pozostać w pokoju dłużej niż to konieczne. Polecam przemalowac pokoje - żółte przybrudzone już ściany obrzydzają każdy poranek. W pokoju brak czajnika, herbaty. Całość pogrąża obsługa interesantów i słaby bufet. Dwie gwiazdki za czyste łóżko i dach nad głową.
Nie polecam. Ten holet niedługo padnie, jeśli nie zmienną postępowania i podejścia do gości.
Hotel od wielu miesięcy na skraju upadku.
- internetu brak, zrywa co 10 sek.
- brak menu w restauracji ( codziennie dostępne tylko jedno danie obiadowe narzucone przez kucharza),
- kuchnia niegdyś otwarta od godz. 17.00, nie jednokrotne godziny się przesuwały przez spóźnienia kucharki, teraz można zjeść po godz. 19.00, ponieważ restauracja jest otwarta tylko dla gości z UKR.
- kelnerka przyjmuje zamówienie proponując sok pomarańczowy, po czym wraca i mówi że jest tylko jabłkowy.
- kawy z ekspresu czy rozpuszczalnej nie ma, dostępna tylko mielona w dodatku źle zaparzona.
- standard pokoi bardzo niski, nie odnawiany od wieków, szklanki brudne.
- Tv wielkości pocztówki, bez smarta.
Na plus:
- parking,
- lodówka,
- miła pani z recepcji,
- lokalizacja obiektu.
Nie polecam, mimo braku możliwości wyboru innego hotelu w mieście.
+miła obsługa
+ciepła woda
-wystrój pokoi z lat 80.
-dziwny zapach w pokojach i na korytarzach
-okropne śniadania (jedzenie sprzed kilku dni, goście do wyboru mają tylko kawa rozpuszczalną i sypaną, kiedy obsługa ma do dyspozycji ekspres ciśnieniowy, mały wybór jedzenia)
-niedobre, zbyt tłuste obiady (o wiele lepiej pójść do restauracji obok w której ceny są podobne, a jedzenie 100x lepsze)
-idiotycznie wstawione drzwi (otwierają się na korytarz)
-wygórowane, nieadekwatne ceny
Ogólnie hotel jako miejsce noclegu na jedną noc ujdzie, ale zdecydowanie nie polecam restauracji.
Śniadania średniej jakości.