Specjalistyczne Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży Sp. z o.o. (medDiM)
Wielicka 25, 30-552 Kraków, Polska
2.3
8 komentarze
2XR6+5V Kraków, Polska
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
poniedziałek: 8–19
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
USG brzucha dzieci miały mieć wykonane koło południa. Rano telefon w celu potwierdzenia godzin. Przyjechaliśmy kilkanaście minut wcześniej i udaliśmy się do rejestracji. Tam pierwsza niespodzianka. Powiedziano nam, że mamy się ustawić w kolejkę wraz ze sporą ilością innych ludzi i czekać na swoją kolej! Co z godziną, na którą byliśmy umówieni? Nie wspomnę, że oczywiście lekarz był spóźniony około 20 minut.
Następnie podczas samego badania kolejny niesmak. Lekarz przeprowadził badania bardzo szybko, nie omawiając jakoś szczegółowo nieprawidłowości jakie zauważył u jednego syna. Zdjęcie otrzymał jedynie ten syn, u którego nic nie wykryto. Niestety, zauważyliśmy to dopiero w domu bowiem na miejscu enigmatyczne spostrzeżenia oraz wnioski lekarza nie pozwoliły nam logicznie myśleć.
Dwa dni później postanowiłem zadzwonić do placówki z zapytaniem czy może jest szansa dosłać ów brakujące zdjęcia bowiem mogą być gdzieś przechowywane. Recepcjonistka stwierdziła, że ona nie wie i to lekarz, a nie placówka może mieć ów bazę danych! Zaproponowała żebym udał się osobiście w celu odpowiedzi na moje pytanie. Chore!
Dodatkowym problemem jest skrajnie mały oraz ciasny parking. Jak już jednak ktoś się tutaj wybiera radzę przyjechać kilka minut wcześniej bowiem szukanie miejsca parkingowego z pewnością nikogo nie ominie.
Placówka w niczym nie przypomina prywatnej placówki. Działa jak typowa placówka NFZ, czyli byle jak, lekarz ważniejszy niż pacjent oraz nikt nic nie wie. Omijać szerokim łukiem.
Ps. Dziękowanie za rzetelną opinię jest żałosne. Nie jesteście stroną, która może stwierdzić czy coś jest rzetelne czy też nie w temacie opinii na Wasz temat!
Zmieniam ocenę z uwagi na badanie
Nieporozumienie.
Byłam 7 w kolejce, czekałam 25 minut po czym zostałam rozłączona, następnie 10 w kolejce i 5 za każdym razem to samo. Recepcja jest wizytówką placówki, a ta budzi brak zaufania.