/Lesser Poland Voivodeship/Przychodnia lekarska

Specjalistyczne Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży Sp. z o.o. (medDiM)

Wielicka 25, 30-552 Kraków, Polska

Specjalistyczne Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży Sp. z o.o. (medDiM)
Przychodnia lekarska
2.3
8 komentarze
Wskazówki dotyczące kierunku
2XR6+5V Kraków, Polska
+48 12 413 00 99
meddim.pl
Zgłoszenie lokalizacji
Reclaim this location
Share
poniedziałek: 8–19
Wtorek: 8–19
Środa: 8–19
Czwartek: 8–19
Piątek: 8–19
Sobota: Zamknięty
Niedziela: Zamknięty
Napisz recenzję
Dikembe
Dikembe2 lata temu
Tragedia! Nie polecam i przestrzegam każdego kto ma zamiar się tutaj udać z dzieckiem.

USG brzucha dzieci miały mieć wykonane koło południa. Rano telefon w celu potwierdzenia godzin. Przyjechaliśmy kilkanaście minut wcześniej i udaliśmy się do rejestracji. Tam pierwsza niespodzianka. Powiedziano nam, że mamy się ustawić w kolejkę wraz ze sporą ilością innych ludzi i czekać na swoją kolej! Co z godziną, na którą byliśmy umówieni? Nie wspomnę, że oczywiście lekarz był spóźniony około 20 minut.

Następnie podczas samego badania kolejny niesmak. Lekarz przeprowadził badania bardzo szybko, nie omawiając jakoś szczegółowo nieprawidłowości jakie zauważył u jednego syna. Zdjęcie otrzymał jedynie ten syn, u którego nic nie wykryto. Niestety, zauważyliśmy to dopiero w domu bowiem na miejscu enigmatyczne spostrzeżenia oraz wnioski lekarza nie pozwoliły nam logicznie myśleć.

Dwa dni później postanowiłem zadzwonić do placówki z zapytaniem czy może jest szansa dosłać ów brakujące zdjęcia bowiem mogą być gdzieś przechowywane. Recepcjonistka stwierdziła, że ona nie wie i to lekarz, a nie placówka może mieć ów bazę danych! Zaproponowała żebym udał się osobiście w celu odpowiedzi na moje pytanie. Chore!

Dodatkowym problemem jest skrajnie mały oraz ciasny parking. Jak już jednak ktoś się tutaj wybiera radzę przyjechać kilka minut wcześniej bowiem szukanie miejsca parkingowego z pewnością nikogo nie ominie.

Placówka w niczym nie przypomina prywatnej placówki. Działa jak typowa placówka NFZ, czyli byle jak, lekarz ważniejszy niż pacjent oraz nikt nic nie wie. Omijać szerokim łukiem.

Ps. Dziękowanie za rzetelną opinię jest żałosne. Nie jesteście stroną, która może stwierdzić czy coś jest rzetelne czy też nie w temacie opinii na Wasz temat!
Dominika L
Dominika L2 lata temu
Po przeczytaniu negatywnych opinii byłam przygotowana na najgorsze, ale spotkało mnie miłe zaskoczenie - recepcja przemiła jak i pan doktor który wykonywał USG synka. Byłam pół godziny po wyznaczonej godzinie, czekałam jedynie jakieś 5 minut na wizytę, a nawet udało się zaparkować zaraz przed budynkiem. Umówienie terminu - polecam email, dzwonienie bezskuteczne.
Mms mms
Mms mms2 lata temu
Dodzwonienie się tam jest nierealne, dzwoniłam 3 razy w ciągu dnia, w sumie poświęciłam na to 2,5 godz. Byłam przez ten czas na linii oczekującą, głównie pierwszą osobą w kolejce. Nie jest możliwe, że tam się odbiera telefony. Jeśli jestem pierwsza w kolejce ( byłam przez 35 minut pierwsza) to ile trwa ta rozmowa wcześniejsza? 35 minut- nie sądzę! Albo pracownicy tam zatrudnienia są niepoważni albo szefostwo przyzwala na to.
Katarzyna Nowak
Katarzyna Nowak2 lata temu
Myślę, że największym problemem Państwa nie jest brak odbierania telefonów, ale lekarze nieposiadający podstawowej wiedzy. Byliśmy wraz z pięciotygodniową córką u doktora Podsiedlika. Był to raczej ciągły atak w moją stronę, niż wizyta. Taki człowiek nie powinien w ogóle leczyć. Dla dobra własnych dzieci - omijajcie go szerokim łukiem. Niedługo wpłynie do Państwa oficjalna skarga.
Natalia Labstr
Natalia Labstr2 lata temu
Tragedia !!! Godzinne opóźnienie, Panie pracujące tam są bardzo niekompetentne oraz niemiłe. Jedna doktorka czy pielęgniarka cały czas biega po korytarzu, krzycząc o maseczki, również na dzieci, co dla mnie jest niedopuszczalne. Jedyny plus dla Pani alergolog Agaty, bardzo miła oraz pomocna.
Iwona K
Iwona K2 lata temu
Przeczytałam wcześniej opinie i bawiło mnie nieco, że ta niska ocena to głównie zasługa rejestracji. Jakże się zdziwiłam, że nawet przy zaplanowanej wizycie pani zdążyła mnie wyśmiać ze dwa razy i dać kilka kąśliwych uwag odnośnie pytania o parking. Kolejna Pani za mną również oberwała na dzień dobry. Niesamowite, jeśli każda zła opinia od miesięcy dotyczy jednej osoby i nikt z tym nic nie robi. Sama placówka ok, specjalista bardzo miły i pomocny.
Mateusz Modelski
Mateusz Modelski2 lata temu
Naczytałem się poprzednich opinii i przygotowałem na katastrofę. Tymczasem dodzwoniłem się bez problemu, panie na recepcji supermiłe, samo badanie co prawda z 15 min. opóźnieniem, ale to moim zdaniem w granicach tolerancji. Lekarz kompetentny i sympatyczny.
Katarzyna Polkowska
Katarzyna Polkowska2 lata temu
Edit: gdy w końcu udało mi się dodzwonić, dostałam termin szybszy niż do innych okulistów i jeśli chodzi o panią doktor, jej pomoc, całość wizyty, przebieg badania to dla mnie rewelacja. Poszłam na wizytę z myślą że i tak pewnie pójdę z dzieckiem na dodatkową konsultacje ale dostałam pełen pakiet badań, nie było to robione na szybko, wszystko wytłumaczone także lekarza bardzo polecam, szkoda tylko że kontakt telefoniczny jako pierwsza linia frontu tak zawodzi :(
Zmieniam ocenę z uwagi na badanie

Nieporozumienie.
Byłam 7 w kolejce, czekałam 25 minut po czym zostałam rozłączona, następnie 10 w kolejce i 5 za każdym razem to samo. Recepcja jest wizytówką placówki, a ta budzi brak zaufania.
Zalecane lokalizacje